
Hi, I'm Mimie !
I love laughing, especially to haters :)
I am fat in my own eyes .
I prefer it simple .
♥ White rose ♥

|
Monday, March 02, 2009
Hello-Hello~~ Okay! Just a short and simple one only. Im in no mood and im kinda tired. Yesterday, out whole day.First went to meet spade and my shy-shy boyfriend, kiter lepak-lepak and greng-greng-greng sesame.Tige-tige da janji bawak guitar sesame.Long time babe never been away like this.Padahal-padahal sak.Mepek laa meow nie.Belom masok sebulan.HAA-hah! Kawan rapat la katekan. *giggles* BLAHBLAHBLAH~~ Off to b.p around 7++ and meet my kuzzyns, lepak jap dgn dorang.Peh leceh gile babi punye,Aku dgn guitar agiik.Macam nak buang ajerr. HAA-hah! Then off to watch Prabu dekat gangsa. Group dorg maen pat sane arh.First aku taknak lepak sane,aku adelah nak try cabot dari budak-budak kude kepang nie smue. But ape kan daye, i have no more way out. Because sedare aku ni macam siak tarek aku suruh lalu sane. Nak tengok cheeks peh pasal.Padahal cheeks smue tak lawa saak. HAA-hah! *bak kate kawan aku,jid: muke pecah perr smue,aku rele kawen dgn meow! pastu ketawe mentel.* Sekali! Ah kau..HAA-hah! TER-bump dengan kawan aku bdak-bdak prabu jgak dan kawan primary aku yang mulut nyerr sangat the KECOH and sangat the BECOK yang happens to be one of the gf of budak prabu. HAA-hah! kwangkwangkwang~~ *skip-skip* Then off to my NENEK's house. Kinda tired giler punye. Slept over. pft! ....................................... Woke up in the morning. *bak kate ryaa:Orang bangun siang,lokek* Tak tau laa oi ape kene mengene nyer. HAA-hah! Ishk! ngantok giler babi siol. Tido peh lambat, then angon peh siang. HAA-hah! k prangai cartoon. *ketuk kepale sendiri* And yaah! Nak tawu ape. Lepas ajer aku abes mandi smue. Aku baru jerr dudok pat kerusi nak maen dengan kuching, then nenek aku sound ape tau...
Nenek: "mi..oh mieee...biler nak kawen? Umor da 18..Da boleh kawen..Ibu da tue..Da nak mati..huh..Biler mie.."
Ya allah! Aku terus tekejot then teros blank sak.Tuhan ajerr yang tawuu ape kau rase time tuu.Then ketawe macam orang ilang akal gituu. HAA-hah! My mom, Dad, little brother and my cousin all laugh at me.I guess you guys who will be reading this would laugh at me also rite? Come on..Dont deny it! HAA-hah! And well..
I replied.. "ALAMAK! Ape laa saje ibu nie bobal merepek pagi-pagi nie.Orang masey mude babe.heheh! *garok kepale* Nak mataer2 pon orang malas, nie ibu nak suroh orang kawen? *ketawe kuat-kuat,step blur gituuk*"
Then dengan cepat aku lari g dapur, Cariik makan.HEE-heh! *step saket perot,step lapa giler* Ade nenek aku continue agiik. Ape aku nak jawab saak. *ketawe evil* BLAHBLAHBLAHBLAH~~
So here i am! home-sweeeeeeeeeeet-home,blogging.Actually there's a lot i skip.Sorry la,tak larat nak story semue nyer *ketawe evil* And i dont think its a must to tell those stories that i've missed-up! *sigh* okay-okay! Till here.Sorry no pics taken yesterday. Case handphone batt nak mampos smue.Then charger tak bawak.HAHA! Too bad!
For those who have comment-ed my originals through handphones.Thanks okay! Appreciate it alot! And sorry i tak reply smue yang da puji meow. Nak save pp8 peh pasal urh. Sorry banget deh! Theres too many compliments sms-es, i've received from my peeps! And i cant possibly reply all of you. Due to my pp8 gonna low soon. Sorry yeah! Padahal korang blh tagged aku saak if korang takde you-tube account.HAA-hah! okay laa, takpe. Thanks again to all my friends. I love you guys mann! *muuuuuuuaaaaaaaahx*
|