
Hi, I'm Mimie !
I love laughing, especially to haters :)
I am fat in my own eyes .
I prefer it simple .
♥ White rose ♥

|
Sunday, March 22, 2009

Hey there~ saw that pooh bear? that's very precious to me okay? haha! *big deal, as if* :DD Okay-okay! Had a boring lame day. Eh baby tak online, meow tak online la. Da tido gaknyerr atau maybe go lepak. Nak msg dier, tapi malas abes urh. haa~ Just wait for him to msg me aye? baaaaaaaaahahs! He did msg me just now to online, but my sister is still on comp. *sigh-ing* Nari feeling macam malas gituuk. hehe! Okay-okay! Am not gonna update anything about what happen-ed today. *kasi suspend-suspend jaaaap* kwang3~~ This time around, my update is SPECIALLY for that "paleng cantek" BINATANG! Okay peeps! Sorry, if this update obtain lots and lots of VULGARITIES! i guess~ I'll try to cut it down okay? *giggles* Okay, here it goes.......*feeling write letter*
To guest:
Meh aku bbl melayu dgn kau kay? haha! Aku tawuu kau akan bace punye aku peh update so, feel proud arh siket, ini update untok kau sioool~ haha! *applause-applause* mane nyerr big-f*** taah kau ehk? jalan daaah siaaaaaalan! Eh "paleng cantek" binatang! Ape lagi kau nak SIAAAAL? Kau kate kau malas? Abey ape lagi kau bikin kat aku peh tag-board huh? Menyemak kau tawuu tak? Suke perr bikin kotor aku peh tag-board? Kau nye comp takde msn perr? Ape? Atau takde orang layan kau ehk? tuu sbab kau masok sini, kotor kan tag-board aku. Pathetic siaaa prangai kauu. PUKI-BATU siaaal peh BINATANG! ASSHOLE~ Kalau kau pikey adek ngn kakak aku merepek and takde makne, kau tengok diri kau sendiri tuuh! Kau lagi merepek and takde makne laa PUKIMAK SIAAAL! Kalau kau pikey kiter tak "SE-JAMBU" macam kau, and kau tak jealous ngan kiter, ape kau bikin siaaal pat sini? kutuk-kutuk orang and kotor-kotor kan tag-board aku PUKIMAK! Itu sudah terang-terang kau jealous abes oi. PUKIMAK! Saket otak punye orang! Macam kawan aku kate, orang macam kau semue pakai OTAK BABI bodoh! haha! tssk!tssk!tssk! Kesian betol laa kau kan. Ade otak sendiri tak nak pakai, nak pakai otak babi jugak. Kesian-kesian. tssk!tssk!tssk! *faaaaaaake* Eh sudah laa, aku taknak flood update aku pasal kauu yang takde makne. haha! LASTLY, HAVE A LIFE you B******D! CHOWZ cb! And thanks for making my WINDOW LIVE BLOG alive. woohoo~ *flying kisses*
*********************************
How people? I've cut down lots and lots of the VULGARITIES. hehe! Left that few above only. That's the least i guess. haha! And sorry, this time around, i sounded so the minah-minah(FANATIC). kwang3~~ Okay-Okay! Enough said. bubbye-bubbye! *flying kisses* Signing off~
Labels: blahblahblah~ have a life b******d.
|